Klienta dokumentu sakārtošana ir viens no mūsu piedāvātajiem pakalpojumiem:
• veicam dokumentu izvērtēšanu, sistematizāciju lietās,
• sagatavojam uzziņu sistēmu (lietu aprakstus),
• veicam lietu tehnisko sagatavošanu,
• pēc sakārtoto lietu novietošanas glabātavās, ja tas klientam nepieciešams, veicam regulāru lietu papildināšanu un no jauna radīto dokumentu izvērtēšanu un sistematizāciju, veidojot jaunas lietas un fiksējot izmaiņas uzziņu sistēmā,
• uzziņu sistēmu piedāvājam veidot tiešsaistes režīmā ar klientu, kas dod iespēju klientam sekot dokumentu apritei un nodrošināt operatīvu arhīvā esošo dokumentu izmantošanu,
• dokumentu sakārtošanu piedāvājam veikt kā mūsu arhīva telpās tā arī pie klienta,
• īpašai klienta dokumentu drošībai piedāvājam pielietot svītrkodu,
• dokumentu sakārtošanu veicam saskaņā ar Latvijā spēkā esošiem normatīviem aktiem, to nodrošina profesionāli arhīva speciālisti.